måndag 9 juni 2008

Med livet som insats mot nya möjligheter

Livet är förändring. Livet är förvandling. Livet är uppbrott. Den som vill hålla kvar, styra, planera och kontrollera livet kommer aldrig att leva livet.

Med livet som insats har varit min process för att förverkliga min idé. Nu är idén förverkligad och det är dags för mig att gå vidare. Men bloggen är inte död. Den kommer att leva kvar om än inte dagligen uppdaterad. Eller kanske aldrig mer uppdaterad. Vad vet jag...

Än en gång tar jag steget ut i ovissheten.
För att möta möjligheten.

"He who yearns to age must firstly grow
That which is your prime you do not know"
ur Homeward Rolling Soldier av Christian Kjellvander

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till och Njut :)
/Alexandra

Anne sa...

Tack! :)

Anonym sa...

:) Kom in på din blogg av en slump, ska fortsätta läsa för du verkar skriva oerhört bra"!

Anne sa...

Vad roligt att du tycker det! Jag har inte skrivit på ett tag och har inte vetat om jag ska fortsätta här, men nu börjar en längtan infinna sig.... :)
Allt gott!